Waardering van Amsta, Jan Bonga, Centrum voor Verpleeghuiszorg - Amsterdam op 10 juni 2011

2.0

Wat een droefenis dat dit nog mag in Nederland het enige wat goed is, is het eten. Wat een troep mijn moeder moest verplichte op namen binnen een dag er uit gehaald ik trof haar naar nog geen dag als een hoopje aan vol gestop al met oxepam wat ze niet hoeft ik draag nu zelf haar zorg wat zwaar is maar liever zo als bij die rommel en die ellende. * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Jan Bonga, Centrum voor Verpleeghuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.