Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer

uit 46 waarderingen

Informatie over

Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer - Amsterdam op 21 februari 2022 Geverifieerd

De verzorgenden trekken mijn opa volgens mij wel iedere dag schone kleding aan, maar ik vind dat hij er soms niet zo verzorgd uitziet. Zijn haren zijn vaak niet gedaan. Ik heb dit aangegeven bij de verzorgenden. Ze gaven aan dat ze er rekening mee gingen houden. Ik heb helaas nog geen verbetering gezien. Mijn opa heeft een kleine eigen kamer met een badkamer die hij deelt met een medebewoner. Zijn kamer ziet er op zich netjes uit, maar het ruikt er vaak niet fris. Het gebouw staat in een gezellige omgeving. Het staat dichtbij de winkels en de dappermarkt. Ik vind het gebouw er vanbinnen niet zo gezellig uitzien. Ik mis een restaurant of iets waar je gezellig kan zitten. Het zou namelijk fijn zijn als mijn opa even van de afdeling af zou kunnen. Hij woont kleinschalig. Hij zit vaak alleen op zijn kamer omdat hij weinig aansluiting heeft met de andere bewoners. Ik denk dat er op de afdeling geen activiteiten georganiseerd worden. Ik vind dat jammer. Ik zie dat de verzorgenden op een goede manier met hem omgaan. Er wordt op de afdeling iedere dag vers gekookt. Ik vind het fijn dat ze rekening houden met wat mijn opa lekker vindt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.