Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer - Amsterdam op 26 juni 2019 interview

Ik vind het jammer dat het gebouw geen tuin, balkon of terras heeft. Het ligt midden in de stad en daardoor kan ik eigenlijk niet eens even met mijn vader naar buiten. Ik vind de medewerkers erg bijzonder. Er wordt op de afdeling lekker gekookt en mijn vader kan daar erg van genieten. De medewerkers geven hem veel liefde en aandacht. Af en toe maken ze een dansje met mijn vader. De medewerkers zingen met hem, geven hem kusjes en ze knuffelen volop met hem. Mijn vader wil niet meedoen aan activiteiten. Overdag is hij in de huiskamer of hij gaat ook wel op zijn bed liggen. In de huiskamer wordt muziek gedraaid, veel Amsterdamse liedjes. Dat vind mijn vader leuk. Vanuit het huis zelf zouden ze misschien een wat betere muziekinstallatie kunnen aanschaffen, zodat ze hun eigen spotify kunnen gebruiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.