Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer - Amsterdam op 26 juni 2019 interview

We waren goed tevreden over de verzorging. De verzorgenden waren hartelijk naar mijn stiefvader toe. Mijn stiefvader voelde zich hier thuis. We hadden afspraken gemaakt omtrent het wassen en opletten dat hij genoeg eet. Wij merkten dat ze daar goed op hebben gelet. Het kwam niet alleen vanuit ons, maar ze kwamen er ook zelf mee dat ze aan zijn gewicht gingen werken. De afspraken verliepen prima. Er waren af en toe wel uitzendkrachten aanwezig en daardoor trof ik niet altijd de persoon die ik wilde spreken. Ik vroeg mij soms af of ze de bewoners genoeg mee naar buiten namen. Volgens mij werd er meer met ze gedaan dan waar wij van af wisten. Wij hadden daar namelijk niet heel veel zicht op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen De Keyzer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.