Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen De Raak - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

6.5

De zorg was prima. Ze hebben nu vaak stagiaires. Dat vind ik niet erg, maar doordat ze nieuw zijn, geeft dat voor mij geen vertrouwd gevoel. Ik denk dat ze niet het zorgplan van mijn vader kennen. De laatste tijd lopen er naar mijn idee weinig medewerkers rond. Ze krijgen wel ondersteuning van de andere afdelingen. Ik vind het goed dat de zorginstelling kleinschalig is. De verzorgenden doen hun best, maar ik denk dat ze een gebrek hebben aan personeel. Er wordt wel goed met mij gecommuniceerd. Wij zijn blij dat wij mijn vader hier konden plaatsen. Ik vind de accommodatie goed. Er is een kantine met gerechten. Ze hebben het ingericht in de Arabische stijl. In de badkamer hebben ze leuke tegels. Er is ook een gebedsruimte en er zijn Arabische televisiezenders. Het past bij de afkomst van mijn vader.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amsta, Kleinschalig wonen De Raak - Amsterdam

geplaatst op 25 juni 2019

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de locatie, de kleinschaligheid en aandacht voor bewoners met een Arabische achtergrond. We zien ook dat u wat zorgen heeft over de stagiaires. U kunt dit met uw contactpersoon (woonzorgcoördinator) of de clustermanager Eszti Leenhouts e.leenhouts@amsta.nl. Ook komt er binnenkort weer een familiebijeenkomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen De Raak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.