Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan - Amsterdam op 27 juni 2019 interview

8.2

Het gebouw ligt vlakbij een park en er is ook een prachtige tuin. Mijn vrouw gaat daar graag naar buiten. Ze heeft een eigen kamer met een grote badkamer. Ik vind haar kamer gezellig ingericht. De vaste medewerkers verzorgen mijn vrouw heel goed. Ik denk wel dat de ene verzorgende meer inzicht heeft in bepaalde zaken dan de ander. Ik krijg het idee dat de verzorgenden soms te weinig tijd hebben. Als mijn vrouw zegt dat ze niet gedoucht hoeft te worden, dan wordt dat volgens mij ook niet gedaan. Ik vind dat niet zo prettig. Er wordt iedere dag vers gekookt. Ik zie dat mijn vrouw goed eet. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals bloemschikken, gym, yoga en leuke uitjes. Mijn vrouw vindt het leuk om met de activiteiten mee te doen. Ik kan altijd bij de verzorgenden terecht als er wat is. Ze doen ook altijd alles in overleg met mij. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.