Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

8.3

Ik heb gemerkt dat de communicatie via de mail af en toe wat hapert. Ik maak afspraken met de leidinggevenden, maar ik denk dat het soms niet helemaal goed overkomt op het uitvoerende personeel. Dat is wel incidenteel, maar het zou naar mijn idee iets beter kunnen. Over het algemeen zijn wij tevreden. Soms hebben we een beetje het gevoel dat door tijd- of geldgebrek de zorg niet helemaal zou kunnen zijn, zoals wij het graag zouden willen. Ik vind dat er iets meer aandacht zou mogen zijn voor mijn moeder. Er is niet altijd een medewerker op de afdeling aanwezig, terwijl dat naar mijn idee wel zou moeten. De accommodatie is kleurrijk en gezellig. Er is veel ruimte en het voelt veilig en huiselijk. De verzorgenden doen er alles aan om obstakels uit de weg te nemen. Mijn moeder heeft bijvoorbeeld een sensor bij haar bed en er zijn altijd rolstoelen in de buurt. Ik vind het een hele prettige omgeving. Er is een grote tuin en er zijn knuffelkippen. Wij hadden het niet beter kunnen treffen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.