Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan - Amsterdam op 14 augustus 2019 interview

7.2

Mijn moeder heeft met de meeste verzorgenden een hele warme band. We hebben een goed contact met de arts en psychiater. Wel heb ik gemerkt dat als ik aan de verzorgende vraag of zij aan de arts of psychiater wilde doorgeven om mij te bellen, dit nooit over kwam. De verzorgende gaf aan een en ander te noteren, maar daar bleef het bij. Ik vermoed dat dit te maken heeft met vele personele wisselingen. Mijn moeder is intern verhuisd naar de begane grond. Voor haar is het heerlijk dat ze in de zomer in de tuin kan zitten en kan roken. De verhuizing heeft wel een grote impact op haar gehad. In het verleden vond ik dat haar wat te weinig activiteiten werden aangeboden. Nu is dat in verband met haar gezondheidstoestand niet meer aan de orde. Toen mijn moeder hier net kwam wonen, was het gebouw pas verbouwd. Het zag er erg gezellig uit. Iedere afdeling heeft zijn eigen kleur. Op haar afdeling hangen plaatjes van Ot en Sien en Delfts blauwe borden en dat is heel herkenbaar. Er zijn twee dames in de instelling die allerlei uitjes organiseren. Ik vind hen goud waard.

Bent u of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.