Waardering van Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan - Amsterdam op 26 juni 2019 interview

8.2

Wij zijn destijds op verschillende locaties gaan kijken voor een passende plek voor mijn schoonvader. Wij vonden de locatie aan de Van 't Hofflaan de prettigste. Mijn schoonvader heeft een eigen kamer. Overdag verblijft hij voornamelijk in de huiskamer of in de grote tuin. Ik vind de medewerkers erg betrokken bij mijn schoonvader. Ik heb de indruk dat hij erg gewaardeerd wordt. De medewerkers gaan op een prettige manier met hem om. Er is een verzorgende die allerlei dingen organiseert. Zo zijn wij onlangs naar De Keukenhof geweest. In zijn totaliteit zijn wij zeer tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Kleinschalig wonen Van 't Hofflaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.