Waardering van Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 26 juni 2019 interview

8.5

De afspraken die wij maken met de verzorgenden, omtrent de zorg voor mijn vader, worden altijd wel nagekomen. Andere zaken die tijdens een vergadering naar voren komen, laten nog weleens op zich wachten. Er wordt veel zelf gekookt door de verzorgenden en dat gaat naar mijn idee ten koste van de zorg. De vaste verzorgenden kennen mijn vader goed en luisteren goed naar hem. Als wij op visite zijn, geven ze ons een gastvrij gevoel. Ze treden echt op als gastvrouw. Ze verzorgen mijn vader op een manier waarop ik denk dat het zou moeten. Soms vind ik de hygiëne in het gebouw niet super, maar dat ligt echt aan de medewerker die op dat moment werkt. Ik vind het heel goed dat de locatie rust uitstraalt. Ik krijg een heel fijn gevoel als ik hier op visite ben. Het voelt namelijk huiselijk aan. De omgeving vind ik prima. Het ligt dichtbij een winkelcentrum. Er is buiten een soort terrasje gecreëerd, waardoor mijn vader even buiten in het zonnetje kan zitten. Dat vind ik wel heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.