Waardering van Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

8.2

De afspraken verlopen heel netjes. Ze houden zich er altijd aan en zijn ook heel proactief. De verzorgenden geven heel veel aandacht en tijd aan mijn moeder. Mijn moeder ziet er altijd fris, schoon en netjes uit. Er wordt heel goed op haar persoonlijke hygiëne gelet. De verzorgenden zijn lief en betrokken. Het zijn hele warme mensen, zonder uitzonderingen. Er zitten gelukkig maar weinig bewoners in één groep. Er zijn twee verzorgenden per groep en zij zijn altijd beschikbaar. Ze nemen de tijd voor ons en tonen interesse. De accommodatie is nieuw, fris en mooi. Er zijn grote, mooie huiskamers en er zijn voldoende grote slaapkamers. Er wordt vers gekookt in de keuken/huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.