Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening

uit 36 waarderingen

Waardering van Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 24 juni 2019 Interview

Door elkaar heen genomen worden de afspraken goed nagekomen. Het maken van een afspraak is wat lastiger. Mijn man wordt goed verzorgd en ziet er altijd keurig uit. De medewerkers zijn altijd vriendelijk tegen mijn man, ik hoor mijn man daar nooit over klagen. Het is soms wel eens moeilijk om de juiste persoon te pakken te krijgen, als ik een vraag heb. Als ik die eenmaal gevonden heb, dan wordt er goed naar mij geluisterd en doen ze goed hun best om mijn vragen te beantwoorden. Ik vind de accommodatie prima, ik kijk er vanuit mijn flat tegenaan. Mijn man heeft een mooie, royale kamer met uitzicht op de straat. Daar kan hij de bussen zien en het overige verkeer en dat zorgt voor wat levendigheid. Mijn man eet goed, dat betekend dat hij het smakelijk genoeg vindt. Er wordt zelf gekookt. Aan de voorkant van het gebouw is een terrasje die je alleen kan bereiken via kamers van andere bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.