Waardering van Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 22 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.3

In verband met corona zijn de mdo-gesprekken uitgesteld. De verzorging vind ik heel verschillend. Dat heeft volgens mij te maken met de personen die het beroep hebben gekozen vanwege het werk en anderen doen het voor het geld. Ik vind dat er meer activiteiten aangeboden mogen worden. Mijn moeder kan zich wel zelf bezig houden, maar meer variatie zou ik wenselijk vinden. Vanwege corona wordt er heel weinig aangeboden en zit iedereen op zijn eigen afdeling. Iedereen zit in de woonkamer en ze worden niet dagelijks geactiveerd om iets te doen. Het gebouw vind ik mooi. Op de begane grond is een balkon waar de bewoners kunnen zitten. Mijn moeder heeft een kamer. De badkamer moet ze delen met een andere bewoner. Dat vind ik goed want er zijn ook locaties waar ze met meer mensen de badkamer moet en delen. De maaltijden worden door de medewerkers gekookt. Mijn moeder schilt soms wel eens de aardappelen. Soms kan ze ook helpen de was op te vouwen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.