Waardering van Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 12 juli 2019 interview

7.8

Over het algemeen worden de afspraken nagekomen. In de omgeving van het gebouw is geen enkele winkel. De badkamer en het toilet moeten gedeeld worden met een andere bewoner. Dat vind ik niet meer van deze tijd. De huisjes zijn erg klein. Alles is dicht geplakt en dat maakt het erg hokkerig. Ik vond het prettiger toen het opener en licht was. Mijn moeder heeft een eigen kamer waar wat meubeltjes in staan. Haar kamer grenst aan het terras waardoor je makkelijk buiten kunt gaan zitten. De algemene ruimte vind ik ook niet al te groot. Er is een zitkamer annex open keuken. Daar is mijn moeder vaak, maar als wij er zijn zitten we op haar kamer. Ik vind dat er te weinig activiteiten worden aangeboden. De medewerkers gaan liefdevol en met respect met mijn moeder om. De maaltijden worden op de afdeling door het personeel gekookt. Dat geeft een prettige sfeer en het nodigt uit tot eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Meer en Oever, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.