Amsta, Mozaïekhofje, kleinschalige woonvoorziening

Dijkdwarsstraat 1-5 1011 DZ Amsterdam
020-6202470
Deze locatie is onderdeel van Amsta

Waardering van Amsta, Mozaïekhofje, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 1 juli 2019 Interview

De verzorgenden ontvangen mij altijd vriendelijk. Als ik een vraag heb, kan ik altijd bij de verzorgenden terecht. Zij nemen dan even de tijd voor mij en dat geeft mij een gerust gevoel. Ik heb het gevoel dat mijn broer in goede handen is. Hij vindt de verzorgenden aardig en vriendelijk. Er is een grote gezamenlijke huiskamer die uit kijkt op de Waag. Ik vind dit uitzicht heel prettig. Ik heb een aantal weken geleden aan de verzorgenden gevraagd of mijn broer misschien wekelijks naar een dagbesteding zou kunnen. Dit zou voor hem heel prettig zijn. Ik vind het jammer dat daar nog geen actie voor is ondernomen. Mijn broer had eerst last van een agressieve buurman. Ik vond dat de verzorgenden hier naar mijn mening niet adequaat genoeg mee omgingen. Mijn broer heeft een ruime kamer. Zijn kamer komt uit op een binnenplaatsje waar je kan zitten. Ik vind de ligging van zijn kamer ideaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Mozaïekhofje, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.