Waardering van Amsta, Woon- en zorgcentrum De Schutse - Amsterdam op 14 augustus 2019 interview

7.5

De verbale communicatie vind ik goed, maar ik krijg niet altijd een reactie op mijn e-mails. De medewerkers zijn heel sociaal, lief en verzorgend voor mijn vader. Hij heeft veel liefde en aandacht nodig en die geven zij hem. Mijn vader voelt zich hier dan ook prima en ook voelt hij zich heel goed gehoord. De professionaliteit vind ik soms wat minder. Er zijn veel verzorgenden in plaats van verpleegkundigen. Bij dementie is een bepaalde gedragsmatige benadering nodig en daarmee een stukje professionaliteit. Dat mis ik bij sommige medewerkers. De instelling heeft wel een psycholoog, maar geen neuropsycholoog, terwijl deze laatste in mijn ogen wel iets voor mijn vader en de verzorgenden zou kunnen betekenen, zoals adviezen over de benadering van mijn vader.

Bent u of werkt u voor Amsta, Woon- en zorgcentrum De Schutse? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.