Waardering van Amsta, Woon- en zorgcentrum De Werf - Amsterdam op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.3

Als ik iets wil weten, dan kan ik altijd contact opnemen met de verzorgenden. Ik heb heel goed contact met de verzorgenden. Als mijn man zelf een vraag heeft, dan luisteren ze ook altijd goed naar hem. Ze wegen hem iedere dag en ze houden goed bij of hij wel genoeg aankomt. Ik denk dat de verzorgenden het erg druk hebben, maar ik zie dat ze hem echt met aandacht behandelen. De ergotherapeut heeft gekeken of mijn man nog zelf naar buiten kan. Hij is namelijk heel graag buiten. Ik ben blij dat hij nog zelf veilig naar buiten kan gaan. Ik vind het fijn dat er altijd een dokter in het huis is. Als mijn man bijvoorbeeld pijn heeft, dan krijgt hij extra medicatie. Hij woont nu tijdelijk in Nellestein en gaat binnenkort verhuizen naar de Werf. Ik vind dat mijn man zijn kamer hier niet zo goed wordt schoongehouden. Het eten vindt mijn man hier geweldig. Hij wordt hier netjes bediend. Hij zegt dat dit hem een gevoel geeft alsof hij in een restaurant zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Woon- en zorgcentrum De Werf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.