Waardering van Amsta, Woon- en zorgcentrum De Werf - Amsterdam op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.0

Mijn moeder woont nu tijdelijk in Nellestein. Als de renovatie klaar is, dan gaat ze verhuizen naar de Werf. De verzorgenden vind ik nu niet altijd even goed te bereiken. Ik word bijvoorbeeld geregeld doorverbonden naar een verkeerde afdeling. De afspraken die gemaakt worden, komen de verzorgenden goed na. Ik vind dat de verzorgenden hun best doen. Ik heb het gevoel dat er door veel wisseling van personeel er soms wat dingen misgaan. Mijn moeder raakt er door van slag als ze niet goed op de hoogte wordt gesteld. Dat geeft mij dan een hulpeloos gevoel. Ze proberen het mijn moeder hier zo aangenaam mogelijk te maken. Ze betrekken haar altijd bij de activiteiten en ze hebben bepaalde activiteiten voor haar aangepast. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Woon- en zorgcentrum De Werf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.