Waardering van Amstelring, Groepswonen Jatopa - Amsterdam op 29 november 2012

De accommodatie is heel goed: je bent vrij en je hebt je eigen kamer met badkamer. De woonkamer is voor gezamenlijk gebruik en daar maken we met zijn vijven of zessen gebruik van. We eten gezamenlijk in de woonkamer. Er wordt dan voor ons gekookt en de bewoners mogen bepalen wat er gekookt wordt. De medewerkers zijn meestal wel goed, ze zijn ingehuurd en dat vergeten ze nog wel eens (hebben soms een grote mond). Je krijgt geen informatie, maar dat mis ik ook niet. Medewerkers laten je je eigen mening geven. Ik moet aangekleed en gewassen worden en dat gaat wel aardig. Het is niet zoals toen ik mijzelf nog waste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Groepswonen Jatopa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.