Waardering van Amstelring, Groepswonen Jatopa - Amsterdam op 29 november 2012

7.3

Er zijn vaste tijden waarop gegeten wordt. Je moet zelf doorgeven of je mee eet of niet. Ik word gehaald en gebracht als ik ergens naar toe moet. De accommodatie is heel nieuw, ik ben de eerste bewoner. Het is kleinschalig en dat vind ik prettig. We bepalen samen wat we gaan eten. Eens in de week wordt er gymnastiek gegeven. Ik ben erg positief over de medewerkers: je kunt met ze praten en ze hebben verstand van mijn persoonlijke achtergrond, daar is een rapport van opgesteld en dat lezen ze ook. 1 medewerker heeft twee bewoners onder zijn/haar hoede. Er is een activiteitenbegeleidster en die regelt de activiteiten en zij speelt ook wel eens een spelletje met ons. Ik douche een keer in de week, mijn bed wordt opgemaakt en ze doen de was voor mij. De dingen die ik niet kan, worden mij uit handen genomen, bijvoorbeeld bij het helpen van mijn steunkousen en het openen en sluiten van mijn raam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Groepswonen Jatopa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.