Waardering van Amstelring, Groepswonen Jatopa - Amsterdam op 29 november 2012

Ik woon in een kamer waarin ik kan leven. Het is groot en ik heb mijn eigen spullen. Het enige nadeel is dat ik geen mooi uitzicht heb. De medewerkers zijn ontzettend aardig en vriendelijk. Ze wensen je altijd een goede dag en doen wat je ze vraagt. Wanneer ik een dokter nodig heb, wordt deze geregeld. Als er een uitje (zoals het gaan naar tuinen) wordt georganiseerd dan wordt het duidelijk door de medewerkers doorgegeven en er wordt vervoer geregeld. De verzorging is uitstekend. Er is ontzettend lekker en veel eten. Elke vrijdag komt de schoonmaker schoonmaken. De vloeren worden geboend, er wordt stof gezogen, de was wordt gedaan en komt dezelfde dag schoon terug. Er is een gelegenheid om gezellig met medebewoners te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Groepswonen Jatopa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.