Amstelring, Groepswonen Jatopa

Jan Tooropstraat 403 1061 AE Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Groepswonen Jatopa - Amsterdam op 29 november 2012

Ondanks dat ik niks zie, kan ik me goed voortbewegen. Goed gelegen appartement. Ik kan goed met de medewerkers opschieten. Zijn aardig en behandelen me goed. Er wordt door de medewerkers goed naar me geluisterd, ze begrijpen me. Voor mij is de verzorging goed. Als er eten gemaakt wordt dat ik niet lust, krijg ik wat anders. Het eten is goed. Er wordt hier ter plekke gekookt en als ze hier iets niet weten over het eten, vragen ze me soms om een beetje advies. Grote kamer waar we samen kunnen zitten. Kunnen de medewerkers niks aan doen, omdat ze met weinig zijn en overbelast, maar soms duurt het lang voor ik geholpen. Het is echt goed en aan te bevelen aan anderen. Ik vind het geweldig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Groepswonen Jatopa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.