Waardering van Amstelring, Groepswonen Noordhollandstraat - Amsterdam op 28 september 2017

8.8

Mijn zus is sinds bijna 3 jaar i.v.m. beginnende dementie opgenomen op de Noord Holland-straat in Amsterdam, een kleinschalige woonomgeving van 8 beginnend dementerende personen per unit. De verzorging is uitstekend. Dagelijks wordt met veel zorg en zeer gevarieerd vers gekookt voor het avond-eten in de woonkeuken, waar ook ontbijt en lunch plaatsvinden. Koffie en thee in de zeer gezellige gemeenschappelijke huiskamer of desgewenst in het eigen appartement. De zeer capabele en hartelijke verzorg(st)ers zijn bijzonder betrokken bij de cliënten, hebben veel geduld met mijn (soms wat lastige) zus, geven naast de dagelijkse lichamelijke verzorging ook veel persoonlijke aandacht, en creëren een warme, gezellige, liefderijke en veilige omgeving, waar het ook zeer prettig is om op bezoek te komen. Verjaardagen, Pasen, Sinterklaas en Kerstmis worden altijd feestelijk en met veel oog voor detail gevierd. Er worden regelmatig leuke en interessante uitstapjes georganiseerd, waar m'n zus erg van geniet. Het team van vaste verzorg(st)ers en nog twee vrijwilligers zijn hun gewicht dan ook in goud waard. Mijn man en ik (beiden bewindvoerder/mentor van mijn zus) worden goed op de hoogte gehouden van mijn zusters toestand, ook qua eventueel medische aspecten. Wij hebben dan ook niets dan lof voor het verzorgende team en prijzen ons gelukkig dat mijn zus hier naar volle tevredenheid woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Groepswonen Noordhollandstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.