Waardering van Amstelring, Groepswonen Noordhollandstraat - Amsterdam op 4 juni 2018

8.8
  • Ziekte van Alzheimer

Toen mijn vader hier kwam wonen was het even wennen, voor hem én voor mij. We werden bij het gewenningsproces goed opgevangen ondersteunt door het personeel. Mijn vader kreeg rustig de tijd om te wennen, maar ze probeerden hem wel zo snel mogelijk in de groep mee te krijgen.  Het personeel heeft veel geduld en iedereen krijgt aandacht. Het grootste pluspunt van de locatie vind ik dat er  iedere dag vers wordt gekookt  en dat ze gezamelijk eten. Er worden leuke uitjes en bezigheden georganiseerd en er is een fijne tuin waar veel gebruik van wordt gemaakt. Toen mijn vader ziek werd, heeft het personeel er alles aan gedaan om te zorgen dat hij niet naar een anders locatie of een ziekenhuis overgeplaatst hoefde te worden. En de extra zorg die hij nodig had werd liefdevol opgepakt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Groepswonen Noordhollandstraat - Amsterdam

Fijn om dit allemaal terug te horen van u, heel veel dank namens het hele team van Noordhollandstraat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Groepswonen Noordhollandstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.