Amstelring, Transferafdeling in VUmc

De Boelelaan 1117 1081 HV Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Transferafdeling in VUmc - Amsterdam op 18 januari 2020

Mijn vader is 14 november gevallen,2 gebroken rugwervels,geopereerd in het VUMC en na 2 weken afdeling traumachirurgie naar de transferafdeling verplaatst.Wij zijn erg tevreden over deze afdeling.Verpleging was super, vriendelijk,behulpzaam werkelijk niets was teveel.Ook zijn we erg goed te spreken over de fysiotherapie,hij is zo vooruit gegaan in de zes weken dat hij daar is geweest,2 x per dag werdt er geoefend met hem en op feestdagen en weekenden mochten we zelf oefenen met hem.Ook werdt er door iedereen rekening gehouden met zijn dialyse, die hij 3 x per week had op de nierafdeling van het VUMC.Wij hebben geëmotioneerd afscheid genomen na zes weken,om nu verder te revalideren in een revalidatie centrum in het gooi.Bij deze nogmaals dank aan iedereen die ervoor gezorgd heeft dat mijn vader zo vooruit is gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Transferafdeling in VUmc? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.