Waardering van Amstelring, Transferafdeling in VUmc - Amsterdam op 19 april 2019

7.7

Vanaf 22/03/2019 is mijn echtgenote,opgenomen in het VUziekenhuis,eerst een nachtje op de SEH,om op 23/03/2019 overgenomen te worden door de Transferafdeling.Ik zelf ben komende maand exact 40 jaar als verpleegkundige werkzaam,weet mede daardoor wat wenselijk voor een patient en partner bij een opname is.Mijn echtgenote heeft door veel pech de afgelopen 15 jaar veelvuldig gebruik moeten maken van i.c.bedden,verpleegafd.bedden,revalidatiebedden en verzorgingshuisbedden.We mogen stellen dat we door schade en schande wijzer geworden zijn.Dit maakt dat we het volgende willen zeggen.De opvang,verzorging en aandacht(op elk vlak) zijn de afgelopen weken als een verademing bij ons binnen gekomen.Ik wil jullie via deze weg enorm bedanken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Transferafdeling in VUmc? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.