Amstelring, Wooncentrum Willem Drees - Oostpoort

Polderweg 304 1093 KP Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Wooncentrum Willem Drees - Oostpoort - Amsterdam op 3 mei 2021 Interview

Er zijn veel flexwerkers en dat vind ik niet zo leuk. Ik vind dat ze een beetje een machtsgevoel hebben en ze doen het niet altijd zoals ik het wil. De vaste medewerkers zijn vriendelijk en doen alles voor mij. Het gebouw vind ik goed. Er is weinig te doen. Er is geen tuin en er zijn geen activiteiten. Ik denk dat dat gedeeltelijk door corona komt. Ik heb een appartement voor mezelf. Ik ben vaak in mijn eigen appartement. Ik heb mijn eigen meubels meegenomen. Er is een gemeenschappelijke ruimte waar ik naar toe kan. De maaltijden krijg ik in mijn appartement. Ik vind de maaltijden niet zo veel bijzonders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Wooncentrum Willem Drees - Oostpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.