Amstelring, Wooncentrum Willem Drees - Oostpoort

Polderweg 304 1093 KP Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Wooncentrum Willem Drees - Oostpoort - Amsterdam op 3 mei 2021 Interview

Met sommige zusters gaan de afspraken heel goed. Sommige doen het minder goed. Zij zijn misschien iets korter van geheugen. Ze helpen mij met mijn kousen en mijn bed opmaken. Dat wordt keurig gedaan. Ik kan het heel goed met de zusters vinden. Er is weleens wat, maar dat wordt uitgesproken. Ik kan hier mijn eigen leven leiden en zoveel mogelijk zelf doen. Ik heb het hier zeer naar mijn zin. Als mensen veel sociale omgang willen, dan zijn ze hier aan het verkeerde adres. Ik heb weinig vragen, maar als ik iets vraag, dan wordt daar heel goed naar geluisterd. Als ik bel, dan is er ook onmiddellijk iemand. Ik vind de voeding slecht. Ik vind dat er landelijk strenge controles moeten komen op de voeding. Het is niet gezond en er zijn te weinig groenten. Alles komt 's ochtends vroeg al bereid binnen en gaat later de oven in. Er blijft niks over van de vitamines. De zusters weten niks van euthanasie af. Ik vind dat zusters verplicht een lezing over euthanasie moeten krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Wooncentrum Willem Drees - Oostpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.