Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 3 oktober 2018

5.3
  • Gebroken enkel

De ervaring van mijn vader op de verpleegafdeling is bedroevend. Als hij op de knop drukt mag je blij zijn als er na 20 min iemand komt, savonds en snachts is er matige zorg want er is gewoon te weinig personeel. . Smorgens moest mijn vader soms tot 9.30 wachten voordat hij uit bed werd gehaald en daarna kon eten. Douchen 1 x per week als je geluk hebt. Nee er is geen personeel genoeg, op een afdeling staat 1 helpende en 1 verzorgende ipv 4 mensen. De verzorging rent zich een rotje daar mag of kan je niets van zeggen maar een gezellig praatje zit er niet in.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp

Het spijt ons erg dat uw vader hinder ondervindt van het tekort aan verplegend en verzorgend personeel, zoals dat bijna overal in de zorg momenteel geldt. Wij zetten alles op alles om nieuw personeel te werven, met bv speciale wervingsacties. Andere ideeën worden ook ingezet, zoals meer mensen opleiden en personeel met andere kwalificaties inzetten, waardoor het zorgpersoneel kan doen waar ze voor nodig is. We proberen te voorkomen dat bewoners er last van hebben, maar in het geval van uw vader is dat duidelijk niet gelukt. En dat spijt ons oprecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.