Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 8 juni 2017 interview

7.5

De medewerkers doen heel goed hun best. Mijn moeder wordt dan ook op en top verzorgd. Ze gaan met veel liefde met haar om en geven haar veel aandacht. Zo proberen ze een praatje met haar te maken of een liedje met haar te zingen. Deze kleine dingen zijn voor mijn moeder heel belangrijk. Als ze zien dat mijn moeder moe is, dan brengen ze haar met bed en al naar de huiskamer. Zo heeft ze wat gezelligheid en ligt ze niet alleen op haar kamer. Mijn moeder wordt bij alles betrokken. Ook naar mij toe hebben de medewerkers een luisterend oor. Als er iets is, dan bellen ze me om te overleggen, bijvoorbeeld over een tijdelijke overplaatsing van mijn moeder. Het gebouw vind ik gedateerd. In de slaapkamers in het oudere gedeelte is geen aansluiting voor een televisie. In het begin was dat even een klein struikelblok. Mijn moeder moet naar de overkant van de gang om te kunnen douchen. De omgeving van de instelling vind ik heel positief. Er is veel ruimte om te wandelen en er zijn winkels in de buurt. Ook kunnen de mensen naar schapen gaan kijken. Verder zijn er veel plaatsen om bij mooi weer buiten te zitten. De voorzieningen in het gebouw vind ik voldoende. Zo zijn er genoeg toiletten en is er een winkeltje. Iedere zondag is er een kerkdienst en met de feestdagen wordt er iets speciaals gedaan. Dat vind ik geweldig. Ze organiseren echt heel veel voor de mensen. Elke dag is er wel iets te doen. Er zijn ook veel vrijwilligers die de bewoners naar de grote zaal begeleiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.