Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 14 juli 2017 interview

6.5

De omgeving is heel mooi. De ruimtes zijn goed ingericht met meubeltjes uit de tijd van de bewoners. Bovendien is het heel ruimtelijk ingericht. Als ik een gesprek heb gehad, dan wordt er gezegd dat ze over drie weken gaan evalueren. Vervolgens is er na twee maanden nog niet geëvalueerd. Ik moet dan steeds aan de bel trekken. De ene noemt mijn schoonmoeder mevrouw en de ander noemt haar bij haar voornaam. De één reageert niet en de ander is heel liefdevol. Dus er zit hier veel verschil in. Maar als ik een vraag heb, dan wordt hier wel op gereageerd. Ze heeft soms een aantal dagen achter elkaar dezelfde kleding aan. Ook gaat ze soms ook wel eens te laat naar het toilet. Kleding belandt wel eens bij andere mensen in de kast. Mijn schoonmoeder is iemand van de spelletjes en muziek. Maar ik heb niet het idee, dat ze haar apart nemen om een spelletje met haar te doen of een koptelefoon met muziek op te zetten. Misschien gebeurt het achter de schermen, maar ik hoor daar niks van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.