Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 8 juni 2017 interview

5.5

Het eten is vreselijk. Het is allemaal veel te vet en veel te zout. Dit is niet wat wij gewend zijn. Ik mag ook zelf koken voor mijn man en dat meenemen, maar ik vind dat geen oplossing. De verplegers doen hun best, maar er is te weinig personeel. Ik kom zelf elke dag langs voor mijn man. Wij gaan graag naar buiten. Ik dacht dat er een soort dagopvang zou zijn, maar dat is er niet. Mijn man zit hier maar en dat vind ik vreselijk. Ik vind dat mijn man weinig gestimuleerd wordt en er wordt weinig gedaan voor hem. Een enkele keer gaat er een verpleger met mijn man wandelen. Mijn man wordt maar een keer in de week gedoucht en ik had afgesproken dat dit meerdere keren in de week zou gebeuren. Ook hier wordt weer gezegd dat ik hem zelf mag douchen, maar dan kan ik hem bijna zelf thuis verzorgen. Dit vind ik vreselijk. Hij krijgt elke dag schone kleding aan, omdat ik dat klaar leg of omdat ik dat gevraagd heb. Het gebouw is oud. Ik vind het niets met die lange gangen en de vele deuren. Het zit wel in een bosrijke omgeving en je kunt hier heerlijk wandelen. Als het kan gaan wij elke dag naar buiten. Wanneer mijn man naar het toilet moet, duurt het te lang voordat hij geholpen wordt en gaat het mis. Er is beterschap beloofd. Afspraken maken en naleven gaat nu wel beter.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp

Wij vinden het spijtig dat u ontevreden bent over meerdere punten, ondanks het feit dat u ziet dat verzorgende hun best doen. Heel graag zou ik met u in gesprek gaan om te kijken hoe uw verwachtingen en de realiteit van onze mogelijkheden zo dicht mogelijk bij elkaar kunnen komen. Wilt u mij bellen (via de receptie) of mailen voor een gesprek? Mijn mailadres is lraalte @amstelring.nl. Hopelijk spreken wij elkaar binnenkort, dat hoop ik van harte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.