Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 9 juni 2017 interview

6.7

Mijn stiefmoeder is dement. Ik zie weinig verpleging. Toen mijn stiefmoeder naar het toilet moest, waren ze bezig met de overdracht en lieten haar wachten.Dat vond ik niet fijn. De zorg vind ik goed. Ze krijgt af en toe een aai over haar bol en maken fruit voor haar schoon. Mijn stiefmoeder kan geen band op bouwen met het personeel, omdat er veel wisseling van personeel is. Dat is niet prettig. Een vast gezicht is juist belangrijk voor demente mensen. Ze zijn het huis aan het opknappen. Ze hebben nu tweepersoonskamers, die voorheen voor vier personen waren. De kamers zijn nu ruimer en dat vind ik beter. Mijn stiefmoeder heeft een tweepersoonskamer om haar te stimuleren om mee te doen aan activiteiten, zoals zang en knutselen. Dat vindt zij leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.