Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 9 juni 2017 interview

6.0

Mijn vrouw ligt met iemand anders op een kamer, ze heeft daar totaal geen privacy en ik ben daar niet blij mee. Er zijn veel stagiaires onder de verpleegsters, waardoor mijn vrouw niet altijd de hulp en zorg krijgt die ze nodig heeft. Ik vind dat mijn vrouw hier niet op haar plek is, ze ligt bij dementerende mensen, maar is zelf niet dement. Ik zou haar graag op een eigen kamer zien, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ik word goed gehoord als ik iets te melden heb, dat geeft me goed gevoel. Ik vind de accommodatie een verschrikking, totaal niet gezellig. Je kan er na twee uur niet meer terecht voor een bakkie koffie of een broodje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.