Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm - Hoofddorp op 9 juni 2017 interview

7.7

Mijn zus haar was wordt gedaan en alle was wordt gemerkt. Ik krijg elke maand een rekening van de was die gedaan wordt. Ik heb het gevoel dat de rekeningen niet altijd kloppen. Mijn zus slaapt met één ander op een slaapkamer en dat vind ik eigenlijk wel prima. Mijn zus wil 's nachts nog wel eens haar bed uitkomen. Daarom heeft de verpleging haar bed laag gezet, zodat ze er niet uit kan vallen. Ik mis een plekje voor mijn zus, waar ze haar eigen spulletjes in kan zetten. De medewerkers doen er alles aan om het voor mijn zus zo gezellig mogelijk te maken. Ik word goed op de hoogte gehouden over de gezondheid van mijn zus. De vrijwilligers doen veel leuke spelletjes met mijn zus, zoals kleuren en Pim-pam-pet. Ik ben heel erg tevreden over deze zorginstelling. Ik denk dat ze er honderd gaat worden, omdat mijn zus hier zo goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Bornholm? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.