Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

6.8

Afspraken maken is praktisch niet van toepassing, de enkele dat het voorkwam werdt het afgesproken tijdstip goed nagekomen. De activiteiten en faciliteiten zijn goed. Maandag, dinsdag en donderdag is er koffiedrinken. Woensdag is er tekenen en vrijdags gym. Op maandag heb ik fysio en dat is ook hiervanuit geregeld. Verder nog af en toe zondagochtendconcerten en thema dagen. Sinterklaasmiddag en kerstviering onder andere. Dat is goed geregel hier, is een pluspunt. Er wordt een keer per week schoongemaakt, dat hoort een half uurtje te zijn en is meestal maar een kwartier. Over het algemeen zijn de medewerkers goed. Ik woon hier vijf jaar en in het afgelopen jaar heb ik wat conflcten gehad met enkele zusters. De informatie voorziening is niet goed, daar ben ik niet tevreden over. Soms krijg je het dus via via te horen dat de buurman of vrouw overleden is, dat niet altijd direct verteld. Een tijdje geleden heb ik een kaartje zien hangen over een tevredenheidsonderzoek maar er verder niks over gehoord. De fysio en gym is erg goed. Alleen als je naar een ziekenhuis moet dan is daar je familie voor zeggen ze. Daar hebben de zusters geen tijd voor, dat vind ik niet goed. Het zou beter zijn als ze je wegbrengen, en je dan kunt bellen om weer opgehaald te worden. Dat ze geen anderhalf uur kunnen wachten in het ziekenhuis is logisch, maar dit is wel veel verwacht van de familie. Ik ben niet vaak ziek, twee of drie keer in vijf jaar. Als ik ziek ben dan ben ik vier dagen uit de running, en dan komt er niemand kijken. Je ligt alleen op je kamer, zonder dat iemand naar je omkijkt. Ik heb het aangegeven bij mijn coach en die zei dat ze het gingen proberen te veranderen. Dit moet echt veranderen. Ik weet niet of ik het huis zou aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.