Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

6.5

Als schoonmaken op de dag van afspraak niet uitkomt, is het geen probleem en komen ze andere dag. De algemene ruimtes kunnen schoner. Kamer schoonmaken kan ietsje beter, maar voor de tijd die ze hebben doen ze het redelijk. Ik ben deze maand 4 dagen ziek geweest en toen heb ik 4 dagen geen middageten gehad, omdat ik 2 dagen vantevoren had moeten aankondigen dat ik op de kamer wilde eten. Normaal gesproken ben ik altijd heel tevreden, maar in deze situatie ben ik heel teleurgesteld. Toen ik me vorige week niet goed voelde heb ik op een knopje gedrukt en waren ze er zo en hebben ze bloeddruk gemeten en goed voor me gezorgd. Verder zo vrij als een vogel, dat is heel prettig hier. In zijn totaliteit heel tevreden. De omgang met het personeel is heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.