Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

7.7

De accommodatie is gezellig met grote ramen. Ik heb een woonkamer en een eigen slaapkamer en heb een eigen keuken en een grote badkamer. Ik heb het hier heel fijn. Medewerkers zijn beleefd en gezellig. Ze hebben niet veel tijd om te praten omdat ze het druk hebben. Over de medewerkers ben ik echt tevreden. Medewerkers helpen me goed. Ze verzorgen me goed. De informatievoorziening is niet goed omdat ik slechthorend ben en slecht kan zien. Er zijn borden met daarop de activiteiten, maar die kan ik niet lezen. Medewerkers luisteren naar me en doen er ook iets mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.