Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

7.5

De zusters zijn heel punctueel. Zijn 's morgens altijd op tijd. Wanneer ik zeg dat er iets aan de hand is, wordt ernaar gekeken. Ik ben laatst niet goed geweest en toen hebben de zusters goed naar me geluisterd. Krijg een overzicht van de hele maand met alle activiteiten en het staat ook nog op een bord. Doordeweeks krijg ik eten in het restaurant en in het weekend op de kamer. Het eten in het weekend vind ik minder, doordeweeks doen ze iets extra's aan het eten, niet in het weekend. Ik zou willen dat het eten in het weekend iets variabeler zou zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.