Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

7.2

Goede verzorging. Koffietijd is erg gezellig. De meeste medewerkers zijn aardig. Ze zijn hulpvaardig. Als ik iets vraag doen ze wat ik wil. Er zijn een aantal die je wel eens afsnauwen. De meeste medewerkers hebben vaak geen tijd om te luisteren. Ze informeren niet goed. Ze moeten meer tijd nemen om uit te leggen wat er aan de hand is. Soms vraag ik om een kop koffie, maar dan wordt er gezegd dat ik niet op de lijst sta. Het eten hier is prima. Er wordt wel een heleboel gedaan voor de mensen, zoals sinterklaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.