Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 28 november 2012

6.7

Ik ben nog helemaal zelfstandig dus ik heb nog geen ervaring met verzorging en afspraken. Alles is aanwezig in de accommodatie: twee kamers (slaapkamer en woonkamer), eigen badkamer en een eigen keuken. Medewerkers waar ik mee te maken heb (personeel in het restaurant bijvoorbeeld), maar dat zijn er niet veel, zijn goed. Ik heb gevraagd of er wat vaker mensen langs kunnen komen om bij mij te komen kijken. Er is een verzorgster die regelmatig bij mij op bezoek komt om te kijken of het goed met me gaat. Vroeger kwam er elke avond iemand langs om drinken te brengen en dan was er meteen een moment van aandacht, maar dat is er nu niet meer. Ik krijg regelmatig bulletins met informatie over de activiteiten. Het eten doordeweeks is prima, dan eten we gezamenlijk in het restaurant, maar in het weekend is het eten belabberd: er is geen gedekte tafel en de aardappels is een verschrikking, ze zijn nooit gaar. Het eten in het weekend is onverzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.