Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

Ik heb een ongeluk gehad en ben aan een kant verlamd geweest en daardoor hier vijf maanden op de verpleegafdeling gelegen. Ik heb nu nog drie keer per week therapie. Fysiotherapie met fietsen, lopen en roeien. Afspraken maken gaat goed. Op woensdag is er zingen, dinsdag en donderdag is er koffie. Om de week is er koersballen, dat is heel leuk. En op maandag klaverjas ik hier ook. Vrijdags is er om de week bingo vanuit het huis, en een keer per maand vanuit een organisatie. Ik zou niet ergens anders willen zitten, voor en tehuis doen we hier veel. De medewerkers heb ik echt nodig gehad en die zijn lief. Het is hier schoon, ik kon mezelf eerst niet wassen vanwege de verlamming, maar nu gaat dat goed. 'S Ochtends en 's avonds krijg ik hulp om mijn steunkousen aan en uit te trekken. Buiten de club zit ik op nog twee klaverjasclubs. Ik kan alleen naar buiten met begeleiding, dat is wel jammer. Maar als ik zou vallen dan gaat het mis, dus dat begrijp ik. Als ik naar het ziekenhuis moet is er altijd een vrijwilliger om mee te gaan. Het eten vindt ik de ene dag lekkerder dan de andere, maar het is goed geregeld. We hebben hier een vijfgangen menu: sla, soep, warm eten, toetje en koffie. Als ik wat vraag krijg ik duidelijk antwoord of er wordt een afspraak gemaakt en dan hebben we het er later in de middag over. Bijvoorbeeld toen ik een vouwrolstoel nodig had en daarom vroeg, werdt dat geregeld. Ik was hier al bekend door de bingo en het klaverjassen, dus toen ik naar het polak huis ging vond ik dat niks. Dus toen ben ik hierheen gegaan en dat was veel meer thuis. Op het bord staat alle informatie over activiteiten, dat is goed geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.