Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 28 november 2012

7.8

Ik heb zelf niet veel te maken met afspraken, alleen doktersafspraak, afspraak om te eten in het restaurant en om mijn kousen aan en uit te trekken, deze afspraken verlopen goed. Ik heb een richtlijn waaraan ze zich houden. De accommodatie op zich is prima. Ik heb 2 kamers: een woonkamer en een slaapkamer en een eigen badkamer en een keukentje. Ik heb een warmteplaatje en allerlei andere apparatuur (magnetron, koelkast). Je krijgt een lege kamer aangeboden en dat kun je zelf inrichten met de meubels van thuis. Ik heb weinig met het personeel te maken, maar wat ik met ze te maken heb, is goed. Naast de brievenbus hangt een bord met daarop de activiteiten die plaats gaan vinden. Er worden veel activiteiten georganiseerd, maar deze kunnen samenvallen waardoor ik keuzes moet maken tussen activiteiten en dat vind ik jammer. Ik heb geen persoonlijke verzorging nodig, maar de verzorging die ik krijg, is goed. Ik krijg 7 dagen in de week eten waarvan we 5 dagen in de week gezamenlijk in het restaurant eten. In het weekend komen ze langs met eten en dan moeten we op ons eigen kamer eten en dat is heel ongezellig. In het weekend worden geen activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.