Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven - Amsterdam op 29 november 2012

6.7

Mijn kamer is heel netjes en groot. Ik heb een eigen keuken en badkamer. Het gebouw is zo groot en ongeordend dat het moeilijk is om de weg te vinden. Er zijn te veel verschillende medewerkers, en daardoor leer je ze niet kennen. Het is wat medewerkers betreft eigenlijk een rommeltje. De medewerkers zijn behulpzaam maar ze zijn niet allemaal even vriendelijk, maar daar lig ik persoonlijk niet wakker van. Er wordt soms wel en soms niet naar mij geluisterd. Ik zou bepaalde dingen anders willen, maar daar luisteren ze niet naar. Ik word van de activiteiten goed op de hoogte gehouden. De peroonlijke verzorging is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Drie Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.