Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker

Borgerstraat 45 1053 PB Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker - Amsterdam op 20 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is niet echt mijn keus geweest om hier te komen. Maar soms kun je niet zelf kiezen. Over het algemeen is de zorg die ze hier geven wel goed. Het personeel heeft goede omgangsvormen. Maar door de hoge werkdruk heb ik weinig kontakt met ze. Ze luisteren soms niet en het wordt afgedaan of vergeten. Een paar medewerkers nemen wel even de tijd voor een praatje, maar die zijn er natuurlijk niet elke dag. De hulp bij het wassen en aankleden is op verschillende tijden. Ze leggen wel uit waarom ze later zijn. De kamers zijn klein. Ik had graag een aparte slaapkamer gehad. Er is een lijst met informatie. Onder andere over de activiteiten. Het is goed dat ze veel doen voor de bewoners. Zelf maak ik er weinig tot geen gebruik van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.