Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker

Borgerstraat 45 1053 PB Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker - Amsterdam op 20 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb het hier heel goed. De medewerkers zijn lief voor me. Ze luisteren naar me als ik iets wil weten en ze doen er iets mee als dat nodig is. Ik heb eerder in andere instellingen gewoond, hier is het veel fijner. Er is hier ook veel te doen. Gezellig samen zingen. Elke week is er muziek. Er is een programma waar alles in staat. Met mijn kamer ben ik zeer tevreden. Het is voor mij groot genoeg en ik heb al mijn dierbare spullen daar. Vaak zit ik in de algemene huiskamer. Daar eten we ook, samen met alle bewoners van de afdeling. Het eten wordt hier op de afdeling vers gekookt. Er is genoeg groente en fruit en het is lekker van smaak. Soms moet ik wel wachten om geholpen te worden. Dat komt omdat ze te weinig personeel hebben. Ze proberen me zo snel mogelijk te helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.