Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker

Borgerstraat 45 1053 PB Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker - Amsterdam op 20 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder woont hier al ruim 4 jaar naar alle tevredenheid. We kenden de instelling al, omdat ze hier in de buurt woonde. We hebben veel moeite moeten doen om haar hier te krijgen, omdat er een wachtlijst was. We zijn heel blij dat het toch lukte. Alle lof voor het personeel hier. Ze zijn liefdevol en bekwaam. Helaas zijn er te weinig medewerkers op de werkvloer. Ze moeten erg hard werken. Maar ondanks de krappe bezetting, nemen ze toch even de tijd om haar te troosten als ze verdrietig is. De bezuinigingen zijn wel te merken. Aanschaf van nieuwe apparatuur is nu niet meer vanzelfsprekend. Dan moet er een alternatief bedacht worden. Ook zijn vrijwilligers onmisbaar. De communicatie vanuit de instelling naar ons is erg goed. We werden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met de nieuwe instellingsarts. Als er iets is worden we meteen gebeld. Er zijn veel activiteiten. Vaak heeft mijn moeder daar geen zin in. Ze motiveren haar om toch te gaan. Zoals het bloemschikken. Als ze er dan is, vind ze het heel leuk. Het is fijn als je weet dat ze het goed heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Klinker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.