Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum De Venser - Amsterdam op 15 augustus 2015

7.5

Mijn moeder zit sinds Januari 2015 in de Venser. Ze is via de ziekenboeg binnengekomen omdat ze na een val niet meer kon lopen en heeft daarna een eigen kamer gekregen met mooi uitzicht. We zijn erg tevreden over de verpleging, alleen jammer dat er zo vaak te weinig mensen zijn ivm. de bezuinigingen. Iedereen doet wel erg zijn best vinden wij. Het avondeten kan wel iets beter maar dat overal wel zo zijn doordat er nergens meer een echte keuken is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Woonzorgcentrum De Venser - Amsterdam

Uw input stellen we zeer op prijs, dank u wel daarvoor,
namens het team van De Venser

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum De Venser? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.