Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Eigen Haard - Zwanenburg op 21 juni 2016 interview

8.7

Allereerst alle lof voor mijn kamer. Het ziet er altijd keurig en schoon uit. Ik heb genoeg ruimte voor mijn spullen en ben over het algemeen erg tevreden. De badkamer is ruim, maar ik mis wel wat voorzieningen om bijvoorbeeld zelfstandig naar het toilet te gaan. Met de vaste medewerkers heb ik wel goed contact. Ik vind het fijn als ze er zijn, ze kennen mij en weten precies wat ze moeten doen. Met de invallers heb ik soms moeite, dit heeft ook te maken met mijn beperking. Als ik hier behoefte aan heb staan de medewerkers klaar om met mij te praten. De dokter van het huis is echt geweldig, dit is een dokter naar mijn hart. Er worden hier allerlei activiteiten georganiseerd, maar ik heb hier geen behoefte aan. Zelf ben ik geen makkelijke eter en dat weten de medewerkers. Ze houden hier rekening mee en krijg ik automatisch iets anders, wat ik wel lekker vind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Eigen Haard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.