Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Eigen Haard - Zwanenburg op 21 juni 2016 interview

8.5

De kamer van mijn vrouw is ruim genoeg om haar persoonlijke spullen neer te zetten. Ook ziet het er altijd redelijk schoon uit. Bij de medewerkers kan ik altijd terecht en ik voel mij hier echt thuis. De behandelingen die mijn vrouw krijgt zijn erg goed en er wordt gekeken naar allerlei aanpassingen om het prettiger voor haar te maken. De gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Er is een blaadje waar alle nieuwtjes in staan, maar ik word ook persoonlijk op de hoogte gehouden. Op de afdeling zelf, worden weinig activiteiten gedaan. Ik kan het iedereen aanraden als de zorg thuis te zwaar wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Eigen Haard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.